سطح کراتینین افزایش به سطح بالا و در زمان کوتاه چه باید کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین افزایش به سطح بالا و در زمان کوتاه چه باید کرد

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و کراتینین من از 4.2 در یک زمان کوتاه به 5.5 افزایش یافته است. پس، چه باید بکنم؟

با توجه به اعلام خود را، سطح کراتینین خود را به 5.5 از 4.2 افزایش یافته است در یک زمان کوتاه، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را در یک سرعت بازپرداخت حال پیشرفت است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

به شما حقیقت را بگویید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود وجود دارد، ابتدا ما نیاز به پیدا کردن و علل اعلام، و سپس او را درمان هدفمند برای حذف علل و سپس ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را بدهد، چرا که تنها زمانی که خود را عملکرد کلیه از ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به حالت عادی باز به طور طبیعی و در نهایت تماس. از نظر سطح کراتینین فعلی خود، علت صدمه به کلیه ها خود را همواره وجود داشته است، و همچنین آن را می شود پیشرفت با نرخ نسبتا سریع، بنابراین توصیه من این است که بیمار به درمان بهبود کلیه سیستمیک.

چه درمانی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک این درمان، بیمار می تواند از عملکرد کلیه خود را معکوس به تدریج، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری خود را تحت کنترل است.

برای بیمار با کراتینین بالا تا 5.5، آنها باید این درمان symtematic موقع را، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت را دریافت کنید.

اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان یا می خواهید برای کاهش کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: